Tuesday, October 19, 2010

Minu kaks sammu Sparki ja Chilliga

Oli pime õhtu kui kohtusin Sparki ja Chilliga. Olin varem maininud Sparkile, et oleksin huvitatud action-fotodest ning tema ise samuti. Läks ta kuidas läks - õhtust jäädvustus vaid üks pilt, kuid mitu huvitavat fakti. Nimelt lendas taevasuunas pärast 15-20 minutit kükitamist valgusrakett, mille peale tekkis vähemalt minul väikene paranoia. Miks, kes, kus, ment? Lisaks toimus palju muud, kuid eeldan, et see oli närvidest. Nood ei lasknud end sekunditki häirida ei möödasõitvatest rongidest ega valgusraketist, mille peale nad korraks vaid kükitasid. Õhtu möödus ladusalt ning pärast tundi-poolteist lasin ise jalga kuna külm puuris konti. Joonistajad jõudsid edukalt koju ning jõid - kui tsiteerida Smith´i mainitud Sboy kommet - klaasi piima!
Mõne päeva pärast sain lõpuks valges ära pildistatud ning siin on tulemus. Minu kaks sammu Kristiines Sparki ja Chilliga.























Yo!

3 comments:

KRISSN said...

hahahaah... sboy komme ....klaaas piima on muidugi väga tervislik n shit:D

andres24 said...

ma täpselt ei mäleta, kust ta seda luges, aga Sboy olevat tõesti nõnda ütelnud mingis artiklis vms.

PS! tegel't ma'i tea halli kottigi, mida kutid hiljem tegid. :P

KRISSN said...

arvatavasti oli see kuskilt uurimustööst v asjast:P tean isegi seda piimaväljendit:P ja tean kaa , et piim ja viin lähevad vahepeal koguaeg segi:D